2e update - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Wouter Enneking - WaarBenJij.nu 2e update - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Wouter Enneking - WaarBenJij.nu

2e update

Door: wouter enneking

Blijf op de hoogte en volg Wouter

23 Mei 2015 | Spanje, Adeje

Ik zit hier nu ongeveer 1.5 maand wellicht iets minder, maar god wat gaat de tijd hier snel! Ik heb helaas weinig vrijetijd om mijn blog bij te kunnen houden want we zijn hier van 11 uur in de ochtend tot 12 uur in de avond aan het werk! in mijn vrijetijd ben ik voornamelijk aan het slapen of rust ik uit van het harde animatie werk!

Maar dit alles neemt echter niet weg dat ik een geweldige stage heb! De dagen hier vliegen voorbij en ik geniet hier van elk uur. Ik zal het lastig gaan vinden om weer terug naar huis te moeten gaan. Ik heb hier namelijk zo veel luxe. We leven in een soort penthouse hier heeft iedereen zijn eigen kamer met badkamer. Een keuken een gigantische woonkamer en op het dakterras hebben we beschikking over een jacuzzi! We delen het momenteel met niemand maar over enkele weken komen er nieuwe stagaires en dan delen we het penthouse met 4 man.

Het werk als animator is geweldig je bent dag in dag uit altijd in de weer met de gasten. Helaas kost dit veel energie maar zodra de gasten zeggen dat jij hun vakantie compleet hebt gemaakt dan komt die energie van zelf terug. Ik had namelijk nooit gedacht dat ik animatie zo leuk zou vinden!

  • 23 Mei 2015 - 19:19

    Thars Labee:

    Haha, lekker leventje dus meneer Wouter!
    Ga zo door jongen!!

  • 02 Juni 2015 - 22:04

    Kimberley Borm:

    Wat een luxe! Geniet ervan en nog veel plezier!

    Groeten,
    Kimberley

  • 19 Juni 2015 - 20:34

    Julius:

    Klinkt goed allemaal! Maar 1 vraagje... heb je ook zo'n grote koelkast als dat je thuis hebt??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 2145

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 20 Juli 2015

Tenerife

Landen bezocht: