Vertrekken - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Wouter Enneking - WaarBenJij.nu Vertrekken - Reisverslag uit Adeje, Spanje van Wouter Enneking - WaarBenJij.nu

Vertrekken

Door: Wouter Enneking

Blijf op de hoogte en volg Wouter

17 April 2015 | Spanje, Adeje

We Vertrokken met zijn 5e vanaf Eindhoven airport lekker dicht bij van huis! Na het inchecken en boarden had ik het idee dat mijn plaatsen voor de hele vlucht leeg zouden zijn aangezien de gate bijna dicht was en de plaatsen naast me nog steeds vrij waren, Maar helaas net voor dat we vertrekkon blijkt er een ouder stel naast mij te komen zitten die de hele vlucht over niks hebben zitten praten.

Na een ongemakkelijke vlucht waren we eindelijk aangekomen op Tenerife en wauw wat is het hier heerlijk! Zon, Zee, Strand en palmbomen tot zo ver het oog kan zien. We werden opgehaald door onze job trainers en die hebben ons een beetje uitgelegd hoe het hier in zijn werk gaat.

Eenmaal aangekomen bij het hotel werden wij bij de receptie verwelkomt ik heb hier dan ook nog nooit zo'n luxe hotel gezien! We werden naar de bovenste verdieping toegebracht waar een soort van penthouse is gebouwd. deze delen we op het moment met 3 super leuke Portugese stagiaires die in de keuken werken. Die hebben ons een kleine rondleiding geven door onze kamers gegeven. Ik heb mijn ogen uitgekeken toen ik zag dat ik een 2pers bed had met eigen badkamer en dus verder niks hoefde te delen!

We kwamen dus aan op een Vrijdag en hebben tot en met Maandag te tijd om heel het eiland nog te verkennen we hoeven gelukkig Dinsdag pas echt te beginnen!

  • 23 April 2015 - 14:12

    Julius:

    Wauw Wouter klinkt goed allemaal, leuk om te lezen dat het goed met je gaat. Ook zo'n top stukje geschreven, lekker bezig hoor!
    Nou ik ga even college volgen, hou je taai he! Toitoitoi

  • 23 April 2015 - 14:51

    Willem:

    Waar is de actie, waar zijn de hoeren? Wouter ik mis iets.

  • 23 April 2015 - 21:00

    Kees:

    Hoi wouter, wat leuk om eens een reisverslag te lezen over Tenerife. Ik wil dan ook graag in de toekomst hier een stageplek bemachtigen. Daarom heb ik de volgende vragen:
    Vraag 1: is het betaalbaar? Of regelt school dit?
    Vraag 2: hoe wordt het geregeld vanaf het vliegveld?
    Vraag 3: welke taal spreken ze daar? Of verstaan ze er Nederlands?
    Vraag 4: zijn er veel levensgenootjes, ik ben namelijk zelf 22.
    Vraag 5: slapen jongens en meisjes in jullie penthouse appart?
    Vraag 6: wat ik hier lees over hoeren.. Ik wil liever niet in een gebied zitten waar vrouwen worden uitgebuit. Dus klopt dit?
    Vraag 7: is Tenerife romantisch? Ik zit namelijk momenteel in een openrelatie.
    Vraag 8: wat is de alcohol en tabak grens?

    Ik zou het leuk vinden wat van je te horen. Misschien kun je wat fotos sturen van het strand, de binnenstad en het luxe penthouse. Ook zou ik graag willen weten welk hotel je zit en voor hoeveel mensen er plaats is.
    Dankje wel,

    Kees de Lange
    Toerisme en recreatie

  • 30 April 2015 - 15:25

    Walther:

    Hallo Wouter, Leuke blog. een eigen slaapkamer! beschrijf eens iets meer van dat luxe hotel van je?
    Groet Walther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 2155

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 20 Juli 2015

Tenerife

Landen bezocht: